Hvad tilbyder vi

Med 25 års erfaring i distribution og en bred vifte af innovative produkter til rådighed, tilbyder Daimler Scandinavia ApS en række tjenester til forhandlere og deres kunder, som specificeres herunder.

Kunde betjening
Vi er et team af uddannede og dedikerede Account Managers , så hvis du har brug for et tilbud , ønsker at placere en ordre eller bare har brug for nogle råd om vores sortiment af produkter, så kontakt os.

Generelt lager hold
Vi har normalt populære produkter på lager til omgående levering, så vores kunder kan servicere egne kunder med levering den næste arbejdsdag.

Teknisk Support
Vores uddannede team af tekniske rådgivere er her for at hjælpe med eventuelle tekniske eller support spørgsmål, herunder et RMA politik og en procedure til at håndtere eventuelle fejl ved produktet eller problemer.

Marketing Support
Vores online og offline markedsføring støtte omfatter en række materialer til at hjælpe med at fremme specifikke løsninger og produkter, herunder brochurer, billedsprog og casestudier.

Kreditfaciliteter
Fleksible kreditbetingelser er tilgængelige efter anmodning (afhængig af status og vilkår), tilbyder vi omfattende kreditfaciliteter til vores partnere.

Har din kunde specielle krav, kan vi tilbyde assistance med:

Pre- konfiguration
Vi kan håndtere pre- konfiguration på dine vegne for at sikre, at udstyret er klar til brug out-of- the-box, en ydelse der er afgørende, hvor konfiguration på stedet ( ex. er SIM oprettet ) er vanskelig.

SKU Management
Med vores SKU ( Stock Keeping Unit ) Management Service kan vi designe en unik produkt pakke, som kan omfatte emballage, en antenne , montering af SIM kort i router osv. Vi er parate til en dialog om dette.

Dedikeret Lager Hold
Vi tilbyder kunde specifikke dedikerede lagerbeholdninger for kunder med leveringsgaranti ved hjælp af en vifte af leverings partnere for at sikre, at produkter kan leveres hurtigst muligt, i hele Europa.